Ansiktslyft på Interjakt

Interjakt lanserar ny logotyp – en ripa i vitt, svart och rött. Syftet är att skapa en tydligare profil och starkare koppling till jakt, i en modern form.

Interjakts nya logga.
Från och med första januari 2013 används den nya logotypen i all marknadsföring, så som annonser, katalog, hemsida och profilkläder.

Den nya logotypen är framtagen i samarbete med italienska designern Fernando Muscinelli, även flitigt anlitad av Winchester och Browning International. Muscinelli gjorde under en 15-årsperiod alla skivomslag för skivbolaget RCA Records, och har tidigare också arbetat för Ericsson i Italien.

AKTUELLT

Bokmärk hemsidan – JJ-appen försvinner

Kungsbacka (JJ) Från och med den 18 augusti är det www.jaktjournalen.se som gäller. Då släcker vi nämligen ner vår nyhetsapp. På vår hemsida kommer nyheter, filminslag och radiointervjuer till sin rätt på ett betydligt bättre sätt. Se till att bokmärka sajten och skapa en ikon på hemskärmen på din mobil.

Älgjaktsvinnarna klara

Kungsbacka (JJ) Varje höst lottar Jaktjournalen ut fem platser till tidningens älgjakt i Ströms Vattudal. Som vanligt är intresset mycket stort. Och de lyckliga vinnarna är…

Annonser